Liity jäseneksi!

Yhdistyksemme jäseneksi ovat tervetulleita kaikki gluteenittomuudesta kiinnostuneet. Jäseninämme on muun muassa keliakiaa sairastavia ja muusta syystä gluteenitonta ruokavaliota tarvitsevia sekä heidän läheisiään. Kutsumme jäseniksemme kaikkia, jotka ovat tekemisissä keliakian tai gluteenittoman ruokavalion kanssa.

Jäsenenämme saat uusimman tiedon keliakiaan ja gluteenittomaan ruokavalioon liittyvistä asioista. Monille yksi tärkeimmistä jäseneduista on Keliakialiiton julkaisema Gluteeniton elämä -lehti, joka ilmestyy viisi kertaa vuodessa.

Jäseneksi liitytään aina paikalliseen keliakiayhdistykseen, joita on yhteensä 30 eri puolilla Suomea.

Jäsenetuja ja toimintaa

Liittymällä jäseneksi voit tulla mukaan yhdistyksemme toimintaan.  Jäsenenä saat myös hyviä etuja sekä Keliakialiitosta että monilta yhteistyökumppaneiltamme. Tuet myös toimintaamme liittymällä jäseneksi.

Täältä löydät keliakialiiton jäsen edut sekä useiden yhteistyökumppaneiden tarjoamia etuja.

Jäseneksi voit liittyä tästä: liittymislomake

Onko perheessäsi alle 18-vuotias, gluteenitonta ruokavaliota käyttävä lapsi? Perhe voi liittyä keliakiayhdistykseen joko lapsen tai aikuisen nimellä. Mikäli jäsenyys on aikuisen nimellä, kannattaa perheen gluteenitonta ruokavaliota käyttävät alle 18-vuotiaat lapset liittää perhejäseniksi.

Kun lapsi on liitetty perhejäseneksi tai varsinaiseksi jäseneksi, lapsen tiedot näkyvät jäsenrekisterissämme. Tällöin voimme lähettää lapselle postia yhdistyksemme tai Keliakialiiton järjestämästä lasten toiminnasta.

Perhejäseneksi liitetyltä lapselta ei peritä jäsenmaksua.

Päivitä sähköpostiosoitteesi ja kännykkänumerosi jäsentietoihin

Omia tietojasi pääset hallinnoimaan ja muokkaamaan Keliakialiiton verkkosivuilla. Kirjaudu sisään etusivun ylälaidan Kirjaudu-kohdasta, niin pääset Omat tiedot -sivullesi ja voit päivittää tietoihisi esimerkiksi toimivan sähköpostiosoitteesi tai kännykkänumerosi. Näin varmistat esimerkiksi sen, että saat sähköisen uutiskirjeen ja muuta tärkeää tietoa.

Huom! Osoitteenmuutoksesta emme tarvitse erillistä ilmoitusta, vaan se tulee rekisteriimme automaattisesti maistraatin kautta.

Voit myös ilmoittaa muuttuneet tiedot sähköpostitse jäsensihteerillemme jasenpalvelut@keliakialiitto.fi

Jäsenyhdistyksestä eroaminen

Kiitos, että olet ollut jäsenemme!

Jos haluat erota oman keliakiayhdistyksesi ja samalla Keliakialiiton jäsenyydestä, ilmoita siitä meille lomakkeella.

Jos olet jo maksanut kuluvan vuoden jäsenmaksun, erosi tulee voimaan seuraavan vuoden alusta alkaen.

Ilmoituksen voi tehdä myös jäsenen läheinen.