Tapahtumat

Pirkanmaan keliakiayhdistys tarjoaa monenlaista ohjelmaa. Tervetuloa mukaan! Toiveita ja ideoita toiminnasta sekä talkooapua saa ja on suotavaa tarjota hallituslaisten tietoon!! Yhdistyksen tapahtumarekisteriä koskevan tietosuojaselosteen näet täältä.

Lisätiedot ja mahdolliset muutokset, seuraa Pirkanmaan keliakiayhdistyksen facebook- ja www-sivuja, Gluteeniton elämä -lehteä, Aamulehden yhdistyspalstaa tai soita 040 1366 605.
Ilmoittautuminen puhelimitse yhdistyksen numeroon
040 1366 605​ tai osoitteessa https://pirkanmaa.keliakiayhdistys.fi/tapahtumat/ilmoittautuminen/

M A R R A S K U U

Ti 12.11.2019 klo 11–14 Tiistaitapaaminen toimistolla.

Ke 20.11.2019 klo 18 Infotilaisuus Kangasala-talon Valtuustosalissa. Kahvitarjoilu. Ilmoittautuminen 10.11.2019 mennessä täältä

Su 24.11.2019 klo 11–15.30 Gluteenittomat joululeivonnaiset -kurssi Sääksjärven koululla (Tampereentie 422, 33880 Lempäälä). Makeita ja suolaisia joululeivonnaisia: mm. piparit, tortut, joulupulla, limppu. Käytetään luontaisesti gluteenittomia valmistusaineita ja tutustutaan gluteenittoman leivonnan nikseihin. Opettajana Mirja Rekola. Kurssimaksu 21 €. Ilmoittautuminen Pirkan opiston nettisivuilla https://www.pirkanopisto.fi/kansalaisopisto/kurssihaku/ 16.8.–10.11.2019.

Ti 26.11.2019 klo 11–14 Tiistaitapaaminen toimistolla.

To 28.11.2019 kello 17 alkaen Nokialla keliaakikoille ja kaikille gluteenittomasta ruokavaliosta kiinnostuneille pikkujouluinen tapaaminen. Luvassa yhdistyksen puheenvuoro, Gluteeniton leipomo Ilonan tuotemyyntiä, arvonta ja kahvitarjoilu. Paikkana Lounasravintola Pikkupippuri, Harjukatu 21, Nokia, pohjakerros. Ilmoittaudu Tarjalle p. 050 3450862. Tervetuloa !

La 30.11.2019 klo 16 alkaen yhdistyksen pikkujoulut Campus Ravitassa (Tampereen ammattikorkeakoulun ravintola, Kuntokatu 3, 33520 Tampere). Ilmaisia pysäköintipaikkoja on ravintolan takana. Hinta: aikuinen jäsen 20 €, aikuinen ei-jäsen 30 €, 6–12-vuotiaat 5 € ja alle 6-vuotiaat ilmaiseksi. Gluteenittoman ja laktoosittoman jouluruoan lisäksi tarjolla jouluista ohjelmaa ja lapsenmielistä ohjelmaa. Halukkaat voivat ottaa pienen paketin mukaan pukkivierailua silmällä pitäen. Ravintolalla on anniskeluoikeudet. Sitova ilmoittautuminen täältä ja maksaminen yhdistyksen tilille FI80 5087 0410 0019 81  15.11.2019 mennessä, jolloin tulee ilmoittaa muut ruoka-ainerajoitteet. Sydämellisesti tervetuloa!

Joulubuffet:
Alkoholiton glögitarjoilu
Punaviinisilliä M.G; Sinappisilakkaa M, G; Savulohta tartar-tillikastikkeella L, G; Tilliperunoita M. G; Munat Skagen L, G
Granaattiomena–yrttisalaatti M, G; Rosolli ja kastike L, G; Savujuustomoussea hapanleivällä M, G; Joulumakkaraa ja sipulihilloa M, G
Lanttulaatikko L, G; Punajuuri–aurajuustovuoka L, G; Perunalaatikko L, G; Perinteisesti paistettua oman keittiön joulukinkkua M, G; Keittiömestarin sinappi L, G
Leipävalikoima M, G
Kahvi tai haudutettu tee; Taateli–juustokakku L, G; Pannacotta puolukalla L, G
M = maidoton, L = laktoositon, G = gluteeniton

J O U L U K U U

Ti 3.12.2019 lasten leivontailta, teemana joulu. Lisätietoa ja ilmoittautuminen täällä.

Ti 10.12.2019 klo 11–14 Tiistaitapaaminen toimistolla. Vuoden viimeinen kerta, tarjolla joulupuuroa.