Tapahtumat

Pirkanmaan keliakiayhdistys tarjoaa monenlaista ohjelmaa. Tervetuloa mukaan! Toiveita ja ideoita toiminnasta sekä talkooapua saa ja on suotavaa tarjota hallituslaisten tietoon!! Yhdistyksen tapahtumarekisteriä koskevan tietosuojaselosteen näet täältä.

Verkkosivut https://pirkanmaa.keliakiayhdistys.fi/

Sähköposti pirkanmaan@keliakiayhdistys.fi

Gsm 040 1366 605

Facebook: Pirkanmaan keliakiayhdistys ry, keskustelua varten ryhmä Pirkanmaan keliaakikot

Instagram: @gluteenitonpirkanmaa

Lisätiedot ja mahdolliset muutokset:

■ yhdistyksen Facebook- ja verkkosivut

■ Keliakialiiton Tapahtumat-palsta verkkosivuilla ja Gluteeniton elämä -lehti

■ Aamulehden Menoinfo tai

■ soita yhdistyksen numeroon 040 1366 605.

Niihin tapahtumiin, joihin tarvitaan ilmoittautuminen, ilmoittaudutaan joko yhdistyksen verkkosivuilla (ilmoittautumislomake) TAI puhelimitse 040 1366 605.

Ole hyvä ja tarkista koronaviruspandemian johdosta tapahtumien toteutuminen lähempänä ajankohtaa joko yhdistyksen verkkosivuilta tai puhelimitse 040 1366 605. Erityisesti tiistaitapaamisten suhteen kannattaa tarkistus tehdä.

HUOM 1! Pelkkä osallistumismaksun maksaminen yhdistyksen tilille EI toimi ilmoittautumisena tapahtumaan.

HUOM 2! Mikäli osallistumismaksuasi ei ole tullut yhdistyksen tilille pyydettyyn päivämäärään mennessä, ilmoittautuminen katsotaan rauenneeksi.

HUOM 3! Jos ilmoittaudut puhelimitse/tekstiviestillä, muista kertoa tarpeen mukaan muista ruoka-ainerajoitteistasi gluteenittomuuden lisäksi.

HUOM 4! Yhdistyksen vakuutus ei kata tapaturmia yhdistyksen tapahtumissa ja retkillä. Huolehdithan, että omat vakuutuksesi ovat ajan tasalla.

HUOM 5! Voit osallistua tapahtumiin myös ystävän/sukulaisen/tuttavan kanssa; hänen ei tarvitse olla jäsen. Hinta saattaa olla silloin eri kuin jäsenellä.

Marraskuu 2021

Ti 2.11.2021 klo 11–14 Tiistaitapaaminen toimistolla (Mustanlahdenkatu 10, 33210 Tampere).

Ke 3.11.2021 klo 17 Gluteenitonta pizzaa –kurssi yhdessä Kangasalan Marttojen kanssa Pitkäjärven koulun kotitalousluokassa (Vatialantie 4 A, 36240 Kangasala).
Valmistamme erilaisia gluteenittomia pizzoja. Tilaisuuteen mahtuu 16 henkilöä, etusija Pirkanmaan keliakiayhdistyksen jäsenillä. Sitova ilmoittautuminen yhdistyksen verkkosivuilla ilmoittautumislomakkeen kautta tai puhelimitse yhdistyksen numeroon 040 1366 605 ja maksamalla 5 € yhdistyksen pankkitilille FI80 5087 0410 0019 81 su 24.10.2021 mennessä. Muistathan kirjoittaa verkkopankissa viestikenttään “gluteenitonta pizzaa” ja osallistujan nimen. Ilmoitathan muut ruokarajoitteesi, mikäli ilmoittaudut puhelimitse. Ota mukaan essu ja sisäkengät. Illan vetäjänä toimii Veera, joka on aiemmin kouluttautunut kokiksi ja laajentaa nyt osaamistaan leipuri-konditoria -linjalla Kangasalan Tredussa. --> Ilmoittautumislomake

Ti 16.11.2021 klo 11–14 Tiistaitapaaminen toimistolla (Mustanlahdenkatu 10, 33210 Tampere).

La 20.11.2021 klo 12 Yhdistyksen sääntömääräinen syyskokous Pääkirjasto Metson luentosalissa Kuusi (Pirkankatu 2, 33210 Tampere). Koronaepidemian vuoksi noudatamme vallitsevia rajoituksia ja suosituksia. Kokouksessa käsitellään mm. toimintasuunnitelma vuodelle 2022 ja suoritetaan henkilövalinnat erovuoroisten hallituksen varsinaisten ja varajäsenten paikoille. Gluteeniton kahvitarjoilu, jota varten ilmoittautuminen yhdistyksen verkkosivuilla ilmoittautumislomakkeen kautta tai puhelimitse yhdistyksen numeroon 040 1366 605 viimeistään pe 12.11.2021. Sydämellisesti tervetuloa! --> Ilmoittautumislomake

Yhdistyksen pikkujouluista ilmoitetaan tarkemmin Keliakialiiton julkaisemassa Gluteeniton elämä –lehdessä 4/2021, joka ilmestyy to 7.10.2021.

Ti 30.11.2021 klo 11–14 Tiistaitapaaminen toimistolla (Mustanlahdenkatu 10, 33210 Tampere).

Joulukuu 2021

Ke 1.12.2021 klo 18 Lasten Ahaa Teatteri: Tivoli
Keliakiayhdistys on varannut näytökseen 55 lippua. Aikuisille on varattu paikkoja 10 kpl, ja aikuisen omavastuuhinta on 5€. Lasten lippu on ilmainen. Ilmoittautuminen yhdistyksen verkkosivuilla 1.11.2021 alkaen.
Tivoli on pieni näytelmä suurista tunteista ja se sopii 4-vuotiaista aikuisiin. Tivoli muistuttaa meitä jokaista, että lasten täytyy saada tuntea ja opetella tunteita yhdessä aikuisten kanssa – ja että aikuiset eivät voi välttää omia tunteitaan matkalla lasten tunteisiin. Ahaa Teatteri sijaitsee Tampereella osoitteessa Hatanpään valtatie 6. https://www.ahaateatteri.com/tivoli Sofialle tunteet ovat vielä tuntemattomia, hurjasti ryöpsähteleviä ja elämää vahvasti hallitsevia outoja juttuja. Sofian äiti on kontrollifriikki, jonka mukaan kylmässä maailmassa pärjää vain tunteensa hillitsemällä. Isä peittää tunteensa ruokaan. Sofian on vaikea elää vanhempiensa tavoin, joten hän pyytää Tivolin taikuria apuun.Alkaa matka, jonka aikana Sofia tutustuu omiin tunteisiinsa oppaanaan rakkain unilelunsa ja suuri tunneasiantuntija, tamperelainen pehmohirvi Möttönen. --> Ilmoittautumislomake

Ti 7.12.2021 klo 17:00 alk. Gluteenittomia joululeivonnaisia -kurssi

Pitkäjärven koulun kotitalousluokassa (Vatialantie 4 A,  36240 Kangasala).
Tilaisuuteen mahtuu 16 henkilöä, etusija Pirkanmaan keliakiaydistyksen
jäsenillä. Sitova ilmottautuminen yhdistyksen verkkosivuilla ilmottautumislomakkeen
kautta tai puhelimitse yhdistyksen numeroon 040 1366 605 ja maksamalla 5 € yhdistyksen pankkitilille FI80 5087 0410 0019 81 ti 30.11.2021 mennessä. Muistathan kirjoittaa verkkopankissa viestikenttään "jouluisia leivonnaisia" ja osallistujan nimen. Ilmoitathan muut ruokarajoitteesi, mikäli ilmottaudut puhelimitse. Ota mukaan sisäkengät ja essu.

Illan vetäjänä toimii Veera, joka on aiemmin kouluttautunut kokiksi ja laajentaa nyt osaamistaan leipuri-konditoria -linjalla Kangasalan Tredussa.

Ilmoittautuminen

Ti 14.12.2021 klo 11–18 Tiistaitapaaminen toimistolla (Mustanlahdenkatu 10, 33210 Tampere). Jatkettu kellonaika klo 18 saakka, myös työssäkäyvät tervetulleita! Jouluinen herkkutarjoilu! Vuoden viimeinen kerta.

Ke 15.12. Lasten pikkujoulut yhdistyksen toimistolla klo 17-19:30 (Mustalahdenkatu 10, 33210 Tampere) Ilmoittautuminen ilmoittautumissivulla, tervetuloa koristelemaan pipareita ja syömään jouluisia herkkuja!