Tapahtumat

Pirkanmaan keliakiayhdistys tarjoaa monenlaista ohjelmaa. Tervetuloa mukaan! Toiveita ja ideoita toiminnasta sekä talkooapua saa ja on suotavaa tarjota hallituslaisten tietoon!! Yhdistyksen tapahtumarekisteriä koskevan tietosuojaselosteen näet ilmoittautumis-sivun alasivulta eli täältä.

Lisätiedot ja mahdolliset muutokset, seuraa Pirkanmaan keliakiayhdistyksen facebook- ja www-sivuja, Gluteeniton elämä -lehteä, Aamulehden yhdistyspalstaa tai soita 03 223 5822.
Ilmoittautuminen puhelimitse yhdistyksen numeroon 03 223 5822 tai osoitteessa https://pirkanmaa.keliakiayhdistys.fi/ilmoittautuminen-retkille-ja-tap/

MAALISKUU 2019

Ti 5.3. klo 11–14 Tiistaikerho toimistolla
To 7.3. klo 17 Aikuisten gluteeniton leivontakurssi, Tampereen ammattikorkeakoulu, Catering Studio, opetuskeittiöille on oma sisäänkäynti samalta seinustalta kuin Kuntokadun pääovi (Kuntokatu 3, 33520 Tampere). Mukaan mahtuu 10 henkeä. Sitovat ilmoittautumiset netissä tai puhelimitse 25.2 mennessä. Maksu 20 € maksetaan paikan päällä. Leivotaan juustosarvia, foccacia-leipää, suolaisia tuulihattuja, riisipiirakoita ja porkkanasämpylöitä.
Ti 19.3. klo 11–14 Tiistaikerho toimistolla
La 23.3. Yhdistyksen sääntömääräinen kevätkokous Campus Ravitassa (Tampereen ammattikorkeakoulun ravintola, Kuntokatu 3, 33520 Tampere). Ilmaisia pysäköintipaikkoja (P) on ravintolan takana. Klo 11–11.45 Keliakialiiton kirjojen ym. tuotteiden myyntiä sekä arpajaiset. Klo 12 ko-kous, jonka jälkeen kahvitarjoilu. Kokouksessa käsitellään vuoden 2018 vuosikertomus, tilinpäätös sekä toiminnantarkastajan lausunto. Kokouksessa ei suoriteta henkilövalintoja. Sydämellisesti tervetuloa!

Ti 26.3. Lasten ja nuorten toiminta: tutustutaan Pikku Kakkosen lavasteisiin Ylellä. Ilmoittautumislinkki avataan lähempänä tapahtumaa.

HUHTIKUU 2019

Ti 2.4. klo 11–14 Tiistaikerho toimistolla
La 6.4. Lautasella–messut Helsingin Messukeskuksessa. Yhdistys järjestää bussikuljetuksen, seuraa ilmoittelua Gluteeniton elämä -lehdessä 2/2019, facebookissa sekä nettisivuilla tai soita yhdistyksen numeroon.
Su 7.4. klo 11–15.30 Pirkan Opiston kurssi Gluteenitonta leipää monin tavoin; Nokianvirran koulu (Kyyninkatu 47, 37100 Nokia); opettaja Mirja Rekola; hinta 20 €; ilmoittautuminen: 3.1.2019 alkaen https://www.pirkanopisto.fi/

Ke 10.4.  Lasten ja nuorten toimintaa. Pääsiäisleivonta 7–12-vuotiaille Juhannuskylän koululla (Rautatienkatu 3–5, Tampere).
La 13.4. klo 10–14 Kulttuuri- ja hyvinvointitori (Kangasala kulttuurikortteli, Kangasala-talo ja pääkirjasto, mm. Kuohunharjuntie 6, 36200 Kangasala) tarjoaa laajan kattauksen paikallisten kulttuuri- ja hyvinvointipalvelujen tuottajien, kolmannen sektorin ja kuntaorganisaation osaamista; keliakiayhdistyksen toiminnan esittelyä.
Ti 16.4. klo 11–14 Tiistaikerho toimistolla

TOUKOKUU 2019

Suunniteltu kevätretki siirretään syksyyn 2019, tarkempia tietoja yhdistyksen Jäsenlehdestä 2/2019.
Ti 14.5. klo 11–14 Tiistaikerho toimistolla
Ti 28.5. klo 11–14 Tiistaikerho toimistolla, kerho jää tämän jälkeen kesätauolle ja jatkaa 6.8.

KESÄKUU 2019

La 15.6. Koko perheen kesäretki Sastamalaan Herra Hakkaraisen taloon.