Tapahtumat

Pirkanmaan keliakiayhdistys tarjoaa monenlaista ohjelmaa. Tervetuloa mukaan! Toiveita ja ideoita toiminnasta sekä talkooapua saa ja on suotavaa tarjota hallituslaisten tietoon!! Yhdistyksen tapahtumarekisteriä koskevan tietosuojaselosteen näet täältä.

Verkkosivut https://pirkanmaa.keliakiayhdistys.fi/

Sähköposti pirkanmaan@keliakiayhdistys.fi

Gsm 040 1366 605

Facebook: Pirkanmaan keliakiayhdistys ry, keskustelua varten ryhmä Pirkanmaan keliaakikot

Instagram: @gluteenitonpirkanmaa

Lisätiedot ja mahdolliset muutokset:

■ yhdistyksen Facebook- ja verkkosivut

■ Keliakialiiton Tapahtumat-palsta verkkosivuilla ja Gluteeniton elämä -lehti

■ Aamulehden Menoinfo tai

■ soita yhdistyksen numeroon 040 1366 605.

Niihin tapahtumiin, joihin tarvitaan ilmoittautuminen, ilmoittaudutaan joko yhdistyksen verkkosivuilla (ilmoittautumislomake) TAI puhelimitse 040 1366 605.

Ole hyvä ja tarkista koronaviruspandemian johdosta tapahtumien toteutuminen lähempänä ajankohtaa joko yhdistyksen verkkosivuilta tai puhelimitse 040 1366 605. Erityisesti tiistaitapaamisten suhteen kannattaa tarkistus tehdä.

HUOM 1! Pelkkä osallistumismaksun maksaminen yhdistyksen tilille EI toimi ilmoittautumisena tapahtumaan.

HUOM 2! Mikäli osallistumismaksuasi ei ole tullut yhdistyksen tilille pyydettyyn päivämäärään mennessä, ilmoittautuminen katsotaan rauenneeksi.

HUOM 3! Jos ilmoittaudut puhelimitse/tekstiviestillä, muista kertoa tarpeen mukaan muista ruoka-ainerajoitteistasi gluteenittomuuden lisäksi.

HUOM 4! Yhdistyksen vakuutus ei kata tapaturmia yhdistyksen tapahtumissa ja retkillä. Huolehdithan, että omat vakuutuksesi ovat ajan tasalla.

HUOM 5! Voit osallistua tapahtumiin myös ystävän/sukulaisen/tuttavan kanssa; hänen ei tarvitse olla jäsen. Hinta saattaa olla silloin eri kuin jäsenellä.

Maaliskuu 2021

Ti 16.3.2021 klo 17 Gluteeniton ilta Tampereen pääkirjasto Metson luentosalissa Kuusi (Pirkankatu 2, 33210 Tampere). "Keliakia – Ikuinen riesa vai helpotus?" Mitä tunteita se herättää ja miten niiden kanssa pärjään? Käsitellään keliakia- asiaa tunteiden kautta toiminnallisesti psykologi Maire Toijasen (Toimintapuu) ohjaamana. Maire on itsekin keliaakikko, joten hänellä on omakohtaisia kokemuksia ja tuntemuksia. Tilaisuuteen mahtuu enintään 30 henkilöä. HUOM! Metso on peruuttanut kaikki maaliskuun varaukset koronapandemiatilanteen vuoksi. Tapahtuma siirtyy pidettäväksi myöhemmin.

La 27.3.2021 klo 12 Yhdistyksen sääntömääräinen kevätkokous MS Teams-alustalla. Muutama henkilö voi tulla paikalle yhdistyksen toimistolle (Mustanlahdenkatu 10, 33210 Tampere) koronarajoitteiden puitteissa, mutta suosittelemme vahvasti osallistumaan etänä. Mikäli suunnittelet tulevasi toimistolle, soita ilmoittautumisesi yhdistyksen nimeroon 040 1366 605. Ei kahvitarjoilua. Kokouksessa käsitellään mm. tilinpäätös ja toimintakertomus 2020. Etäosallistumisen vuoksi sitova etukäteisilmoittautuminen su 21.3.2021 mennessä yhdistyksen verkkosivuilla ilmoittautumislomakkeen kautta. Sydämellisesti tervetuloa!

Huhtikuu 2021

Ti 13.4.2021 klo 18 Gluteeniton ilta Pellervontuvalla (Pellervonkatu 9, 33540 Tampere). Vappua odotellessa tarjoamme glut. munkit sekä kahvin/teen. Tarjoilun vuoksi sitova etukäteisilmoittautuminen 6.4.2021 mennessä joko yhdistyksen verkkosivuilla ilmoittautumislomakkeen kautta tai yhdistyksen numeroon 040 1366 605.

Toukokuu 2021

Ti 11.5.2021 klo 18 Gluteeniton ilta Pellervontuvalla (Pellervonkatu 9, 33540 Tampere). Vinkkejä kevään ja kesän tarjoiluihin. Sitova etukäteisilmoittautuminen 5.5.2021 mennessä joko yhdistyksen verkkosivuilla ilmoittautumislomakkeen kautta tai yhdistyksen numeroon 040 1366 605.

Lasten ja nuorten toimintaa järjestetään keväällä 2021 koronarajoitusten mukaisesti. Tapahtumista ilmoitetaan yhdistyksen Facebook- ja verkkosivuilla.