Tapahtumat

Pirkanmaan keliakiayhdistys tarjoaa monenlaista ohjelmaa. Tervetuloa mukaan! Toiveita ja ideoita toiminnasta sekä talkooapua saa ja on suotavaa tarjota hallituslaisten tietoon!! Yhdistyksen tapahtumarekisteriä koskevan tietosuojaselosteen näet täältä.

Lisätiedot ja mahdolliset muutokset, seuraa Pirkanmaan keliakiayhdistyksen facebook- ja www-sivuja, Gluteeniton elämä -lehteä, Aamulehden yhdistyspalstaa tai soita 040 1366 605.
Ilmoittautuminen puhelimitse yhdistyksen numeroon
040 1366 605​ tai osoitteessa https://pirkanmaa.keliakiayhdistys.fi/tapahtumat/ilmoittautuminen/

J O U L U K U U  2019

Ti 3.12.2019 lasten leivontailta, teemana joulu. Lisätietoa ja ilmoittautuminen täällä.

Ti 10.12.2019 klo 11–14 Tiistaitapaaminen toimistolla. Vuoden viimeinen kerta, tarjolla joulupuuroa.

T A M M I K U U  2020

Ti 7.1.2020 klo 11–14 Tiistaitapaaminen yhdistyksen toimistolla (Mustatanlahdenkatu 10, 33210 Tampere).

Ti 22.1.2020 klo 11–14 Tiistaitapaaminen yhdistyksen toimistolla (Mustanlahdenkatu 10, 33210 Tampere).

Ti 28.1.2020 klo 18 Gluteeniton ilta yhdistyksen toimistolla (Mustanlahdenkatu 10, 33210 Tampere). Maistellaan mm. Semperin suolakeksejä, myslejä, näkkileipää, Valo24h:n pellavarouheita, Lakumestan kauralakua sekä Wanhan Kanalan leivontaseossarjan jauhoista tehtyjä leipomuksia. Sydämellisesti tervetuloa!

H E L M I K U U  2020

Ti 4.2.2020 klo 11–14 Tiistaitapaaminen yhdistyksen toimistolla (Mustatanlahdenkatu 10, 33210 Tampere).

Ti 11.2.2020 klo 18 Gluteeniton ilta yhdistyksen toimistolla (Mustanlahdenkatu 10, 33210 Tampere). Katsomme verkkoluennon eli webinaarin "Varmuutta gluteenittomiin valintoihin", jossa Keliakialiiton ravitsemusterapeutti Eliisa Girsén kertoo gluteenittoman ruokavalion tarkkuudesta: Mitä pitää huomioida kaupassa, kotona ja ravintolassa. Tilaisuus on ensisijaisesti tarkoitettu uusille, viimeisen 12 kuukauden aikana diagnoosin saaneille, keliaakikoilla ja ihokeliaakikoille. Mukaan mahtuvat hyvin myös pidempään sairastaneet, jotka haluavat päivittää tietojaan ja keskustella. Kahvitarjoilu. Tervetuloa!

Ti 18.2.2020 klo 11–14 Tiistaitapaaminen yhdistyksen toimistolla (Mustatanlahdenkatu 10, 33210 Tampere)..