Tapahtumat

Pirkanmaan keliakiayhdistys tarjoaa monenlaista ohjelmaa. Tervetuloa mukaan! Toiveita ja ideoita toiminnasta sekä talkooapua saa ja on suotavaa tarjota hallituslaisten tietoon!! Yhdistyksen tapahtumarekisteriä koskevan tietosuojaselosteen näet täältä.

Verkkosivut https://pirkanmaa.keliakiayhdistys.fi/

Sähköposti pirkanmaan@keliakiayhdistys.fi

Gsm 040 1366 605

Facebook: Pirkanmaan keliakiayhdistys ry, keskustelua varten ryhmä Pirkanmaan keliaakikot

Instagram: @gluteenitonpirkanmaa

Lisätiedot ja mahdolliset muutokset:

■ yhdistyksen Facebook- ja verkkosivut

■ Keliakialiiton Tapahtumat-palsta verkkosivuilla ja Gluteeniton elämä -lehti

■ Aamulehden Menoinfo tai

■ soita yhdistyksen numeroon 040 1366 605.

Niihin tapahtumiin, joihin tarvitaan ilmoittautuminen, ilmoittaudutaan joko yhdistyksen verkkosivuilla (ilmoittautumislomake) TAI puhelimitse 040 1366 605.

Ole hyvä ja tarkista koronaviruspandemian johdosta tapahtumien toteutuminen lähempänä ajankohtaa joko yhdistyksen verkkosivuilta tai puhelimitse 040 1366 605. Erityisesti tiistaitapaamisten suhteen kannattaa tarkistus tehdä.

HUOM 1! Pelkkä osallistumismaksun maksaminen yhdistyksen tilille EI toimi ilmoittautumisena tapahtumaan.

HUOM 2! Mikäli osallistumismaksuasi ei ole tullut yhdistyksen tilille pyydettyyn päivämäärään mennessä, ilmoittautuminen katsotaan rauenneeksi.

HUOM 3! Jos ilmoittaudut puhelimitse/tekstiviestillä, muista kertoa tarpeen mukaan muista ruoka-ainerajoitteistasi gluteenittomuuden lisäksi.

HUOM 4! Yhdistyksen vakuutus ei kata tapaturmia yhdistyksen tapahtumissa ja retkillä. Huolehdithan, että omat vakuutuksesi ovat ajan tasalla.

HUOM 5! Voit osallistua tapahtumiin myös ystävän/sukulaisen/tuttavan kanssa; hänen ei tarvitse olla jäsen. Hinta saattaa olla silloin eri kuin jäsenellä.

Lokakuu

Ti 13.10.2020 klo 11–14 Tiistaitapaaminen toimistolla (Mustanlahdenkatu 10, 33210 Tampere). HUOM! PERUTTU KORONATILANTEEN VUOKSI.
Ti 20.10.2020 klo 18 Gluteeniton ilta yhdistyksen toimistolla (Mustanlahdenkatu 10, 33210 Tampere). Maailman terveysjärjestö WHO on valinnut perinteisen kiinalaisen lääketieteen maailmanlaajuiseen levitykseen vastaamaan 2000-luvun terveydenhuollon tarpeita. Lyhyen tietopaketin  tästä ja hoi-doista antaa alan asiantuntija Kari Purhonen 30 vuoden kokemuksella klinikka- ja opetustyössä. Tule mukaan kuulemaan. Gluteeniton kahvi- ja teetarjoilu. HUOM! PERUTTU KORONATILANTEEN VUOKSI.

Ti 27.10.2020 klo 11–14 Tiistaitapaaminen toimistolla (Mustanlahdenkatu 10, 33210 Tampere). HUOM! PERUTTU KORONATILANTEEN VUOKSI.

La 17.10.2020 klo 12–15 Gluteenitonta pizzaa –kurssi. Tampereen ammattikorkeakoulu, Catering studio, opetuskeittiöille on oma sisäänkäynti samalta seinustalta kuin Kuntokadun pääovi (Kuntokatu 3, 33520 Tampere). Tule leipomaan yhdessä TAMK:n restonomiopiskelijoiden kanssa, voit tulla mukaan koko perheen voimin tai muun läheisen tai tuttavan kanssa, kaikkien osallistujien ei tarvitse olla yhdistyksen jäseniä. Leivotaan pizzaa erilaisilla gluteenittomilla pohjavaihtoehdoilla ja täytteillä. Pizzapohjia tehdään jyttejauho-, kananmuna-, kananmuna-juustoraaste-, kukkakaali- ja kesäkurpitsaversioina. Täytevaihtoehdot ovat kana-BQQ, mozzarella-rucola, kylmäsavulohi-sipuli ja munakoiso-sieni.
Kurssi toteutuu, kun vähintään 20 henkeä ilmoittautuu. Sitova ilmoittautuminen joko yhdistyksen verkkosivuilla ilmoittautumislomakkeella tai puhelimitse yhdistyksen numeroon 040 1366 605 JA maksamalla 10 €/yhdistyksen jäsen ja 27,50 €/ei-jäsen yhdistyksen tilille FI80 5087 0410 0019 81, la 10.10.2020 mennessä. Muista kirjoittaa verkkopankissa viestikenttään ”Pizzakurssi, Kalle ja Kaija Keliaakikko” ts. maksamiesi henkilöiden nimet. Ilmoitathan muut ruokarajoitteesi, mikäli ilmoittaudut puhelimitse. Ota mukaan tuloste tai kuva maksukuitista! Ota mukaan essu ja sisäkengät, jos niitä haluat käyttää.

HUOM! PERUTTU VÄHÄISEN OSANOTTAJAMÄÄRÄN VUOKSI.

Marraskuu

Ti 10.11.2020 klo 11–14 Tiistaitapaaminen toimistolla (Mustanlahdenkatu 10, 33210 Tampere).

La 21.11.2020 klo 12 Yhdistyksen sääntömääräinen syyskokous Tampereen ammattikorkeakoulun auditoriossa (Kuntokatu 3, 33520 Tampere). Ilmaisia pysäköintipaikkoja (kts. kartta s. 7 jäsenlehdestä 2/2020). Kokouksessa käsitellään mm. toimintasuunnitelma vuodelle 2021 ja suoritetaan henkilövalinnat erovuoroisten hallituksen puheenjohtajan sekä varsinaisten ja varajäsenten paikoille. HUOM! Syyskokouksen jälkeen yhdistys tarjoaa vain ilmoittautuneille jäsenilleen jouluaiheiset tarjottavat: perinteistä riisipuuroa, sekahedelmäsoppaa, kahvi/tee ja joulutortun. Tarjottavat ovat gluteenittomia ja laktoosittomia. Ohjelmanumerona stand-upia. Tilaisuus päättyy klo 14.30. Sitova ilmoittautuminen ja muista mahdollisista ruokavalioasioista ilmoittaminen viimeistään pe 13.11.2020 yhdistyksen verkkosivuilla lomakkeen kautta https://pirkanmaa.keliakiayhdistys.fi/tapahtumat/ilmoittautuminen/ tai puhelimitse yhdistyksen numeroon 040 1366 605.

Ti 24.11.2020 klo 11–14 Tiistaitapaaminen toimistolla (Mustanlahdenkatu 10, 33210 Tampere).

Joulukuu

Ti 8.12.2020 klo 11–14 Tiistaitapaaminen toimistolla (Mustanlahdenkatu 10, 33210 Tampere). Vuoden viimeinen kerta, tarjolla joulupuuroa.

Tammikuu 2021

Ti 12.1.2021 11–14 Tiistaitapaaminen toimistolla (Mustanlahdenkatu 10, 33210 Tampere). Kevätkausi alkaa.

Ti 19.1.2021 klo 18 Gluteeniton ilta yhdistyksen toimistolla (Mustanlahdenkatu 10, 33210 Tampere). Sulka oveen tai ikkunaan. Aloitetaan vuosi solmimalla kaunis makramesulka. Terttu Havimäki opastaa ja yhdistys tarjoaa tarvikkeet. Gluteeniton kahvi- ja teetarjoilu. HUOM! PERUTTU KORONATILANTEEN VUOKSI.

Ti 26.1.2021 11–14 Tiistaitapaaminen toimistolla (Mustanlahdenkatu 10, 33210 Tampere).