Tapahtumat

Pirkanmaan keliakiayhdistys tarjoaa monenlaista ohjelmaa. Tervetuloa mukaan! Toiveita ja ideoita toiminnasta sekä talkooapua saa ja on suotavaa tarjota hallituslaisten tietoon!! Yhdistyksen tapahtumarekisteriä koskevan tietosuojaselosteen näet täältä.

Verkkosivut https://pirkanmaa.keliakiayhdistys.fi/

Sähköposti pirkanmaan@keliakiayhdistys.fi

Gsm 040 1366 605

Facebook: Pirkanmaan keliakiayhdistys ry, keskustelua varten ryhmä Pirkanmaan keliaakikot

Instagram: @gluteenitonpirkanmaa

Lisätiedot ja mahdolliset muutokset:

■ yhdistyksen Facebook- ja verkkosivut

■ Keliakialiiton Tapahtumat-palsta verkkosivuilla ja Gluteeniton elämä -lehti

■ Aamulehden Menoinfo tai

■ soita yhdistyksen numeroon 040 1366 605.

Niihin tapahtumiin, joihin tarvitaan ilmoittautuminen, ilmoittaudutaan joko yhdistyksen verkkosivuilla (ilmoittautumislomake) TAI puhelimitse 040 1366 605.

Ole hyvä ja tarkista koronaviruspandemian johdosta tapahtumien toteutuminen lähempänä ajankohtaa joko yhdistyksen verkkosivuilta tai puhelimitse 040 1366 605. Erityisesti tiistaitapaamisten suhteen kannattaa tarkistus tehdä.

HUOM 1! Pelkkä osallistumismaksun maksaminen yhdistyksen tilille EI toimi ilmoittautumisena tapahtumaan.

HUOM 2! Mikäli osallistumismaksuasi ei ole tullut yhdistyksen tilille pyydettyyn päivämäärään mennessä, ilmoittautuminen katsotaan rauenneeksi.

HUOM 3! Jos ilmoittaudut puhelimitse/tekstiviestillä, muista kertoa tarpeen mukaan muista ruoka-ainerajoitteistasi gluteenittomuuden lisäksi.

HUOM 4! Yhdistyksen vakuutus ei kata tapaturmia yhdistyksen tapahtumissa ja retkillä. Huolehdithan, että omat vakuutuksesi ovat ajan tasalla.

HUOM 5! Voit osallistua tapahtumiin myös ystävän/sukulaisen/tuttavan kanssa; hänen ei tarvitse olla jäsen. Hinta saattaa olla silloin eri kuin jäsenellä.

Huhtikuu 2021

Ti 13.4.2021 klo 18 Gluteeniton ilta Pellervontuvalla (Pellervonkatu 9, 33540 Tampere). Vappua odotellessa tarjoamme glut. munkit sekä kahvin/teen. Tarjoilun vuoksi sitova etukäteisilmoittautuminen 6.4.2021 mennessä joko yhdistyksen verkkosivuilla ilmoittautumislomakkeen kautta tai yhdistyksen numeroon 040 1366 605. HUOM! Tilaisuus perutaan koronapandemian tilanteesta johtuen.

Toukokuu 2021

Ti 11.5.2021 klo 18 Gluteeniton ilta Pellervontuvalla (Pellervonkatu 9, 33540 Tampere). Vinkkejä kevään ja kesän tarjoiluihin. Sitova etukäteisilmoittautuminen 5.5.2021 mennessä joko yhdistyksen verkkosivuilla ilmoittautumislomakkeen kautta tai yhdistyksen numeroon 040 1366 605. HUOM! Tilaisuus perutaan koronapandemian tilanteesta johtuen.

Lasten ja nuorten toimintaa järjestetään keväällä 2021 koronarajoitusten mukaisesti. Tapahtumista ilmoitetaan yhdistyksen Facebook- ja verkkosivuilla.