Yhdistyksen sääntömääräinen kevätkokous ja sirkus variéte Show & Dinner

• la 23.3.2024 klo 14:3020:30
  • Pääkirjasto Metso, kokoustila Kuusi + Tuulensuun palatsi

Yhdistyksen kevätkokous järjestetään Pääkirjasto Metson Kuusi -neuvottelutilassa (Pirkankatu 2, 33210 Tampere), jonka jälkeen halukkaat voivat osallistua Tuulensuun Palatsin (Hämeenkatu 30, 33200 Tampere) Lumous sirkusvarieté Show&Dinner tilaisuuteen. Kevätkokoukseen ovat tervetulleita kaikki yhdistyksen varsinaiset jäsenet. Sirkusvarieté esitykseen mahtuu 75 ensimmäistä. Ilmoittautuminen 9.2. mennessä, jonka jälkeen katsotaan mikä on ilmoittautumisten tilanne ja moniko vielä mahtuu mukaan. Kun 75 on täynnä, ilmoittautuminen jatkuu kevätkokouksen osalta.

Klo 14:30 -16:00 Yhdistyksen kevätkokous, Kirjasto Metso, Kuusi sali. Kokouksen yhteydessä jaetaan liput varieté esitykseen

klo 17:00 ovet aukeavat Tuulensuun palatsiin

Klo 17:30-19:00 Ruokailu

Klo 19:00 Showtime (esityksen kesto 1 h 30 min, sis väliajan)

Osallistumismaksu suoritetaan yhdistyksen tilille IBAN FI8050870410001981 ja liput saa lunastettua kokouksen yhteydessä maksukuittia vastaan.

Lumous-sirkusvarieté 2024 kiertää jälleen uudella esityksellään teattereissa ympäri Suomen!

Lumous-sirkusvarieté kuljettaa tyylikkäällä kaoottisuudellaan katsojan läpi toinen toistaan häikäisevämpien sirkusnumeroiden. Uudessa esityksessä nähdään muun muassa nuorallatanssia, pari- ja notkeusakrobatiaa, taikuutta sekä cyr-renkaalla taiteilua.

Show & Dinner menu

Alkuruoaksi:
Kuohkeaa maa-artisokkakeittoa (L, G)
(gluteeniton vaihdettaessa leipä)
Täyteläinen keitto tarjoillaan yrttiöljyn, juureslastujen sekä uunirapean patongin kanssa

Pääruoaksi:
Saaristomeren lohta (L, G)
Seesaminsiemenillä ja wasabilla kuorrutettua paahdettua kotimaista kirjolohta, pinaatti-kevätsipulipyreetä, lime-hollandaisea, perunagratiinia sekä inkivääriä ja kesäkurpitsaa
Palatsin porsasta (L, G)
Kotimaista porsaan sisäfileestä tehty noisetti rosépippuri kastikkeella. Lisäksi kermaperunakakkua, paahdettuja kirsikkatomaatteja ja neulapapuja

Jälkiruoaksi:
Palatsin appelsiininen suklaakakku (L, G)
Palatsilla loihdittua suussa sulavaa tummasuklaa kakkua, raikasta vaniljamoussea, appelsiiniä sekä sesongin mukaisia marjoja ja marenkia

Vegaaninen Show & Dinner menu

Alkuruoaksi:
Kuohkeaa maa-artisokkakeittoa (L, G, Vegaani)
(gluteeniton vaihdettaessa leipä)

Pääruoaksi:
Palatsin tofua ja kevätkauden kasviksia (L, G, Vegaani)
Kotimaista kesäkurpitsaa ja inkivääri-sitruunaa, kikhernepyreetä, paahdettuja sokeriherneitä, piparjuuriporkkanaa, chimichurri kastiketta, munakoiso-tomaatti kastiketta ja vegaanista tsatsikia sekä tuoretta maissileipää

Jälkiruoaksi:
Palatsin vegaaninen suklaakakku (L, G, Vegaani, Pähkinätön)
Paikallisen leipomon tekemää suussa sulavaa suklaa raaka-kakkua, raikasta kaura-vaniljakastiketta sekä sesongin mukaisia marjoja

Ilmoita vain yksi henkilö per lomake, ei pariskuntailmoittautumisia samaan lomakkeeseen, kiitos!

Osallistun
Valitse menuvaihtoehtosi (vaihtoehdot näkyvät yllä, kaikki tilataan oletuksena gluteenittomana)
Kuvauslupa, tilaisuudesta otettua kuvaani saa käyttää yhdistyksen nettisivuilla, somessa tai yhdistyksen viestinnässä