Sääntömääräinen syyskokous

Yhdistyksen sääntömääräinen syyskokous

Nuorten Kulttuurikeskuksen Monitoimitalo 13:ssa, Wivi Lönn -salissa, os. Pellavatehtaankatu 4, Tre.

Kokouksessa käsitellään yhdistyksen sääntöjen muuttaminen.

Tervetuloa!

Kokoukseen osallistuville jäsenille lounas Vapriikissa, ravintola Valssissa alk. klo 13.15.

Salaatteja, leipää. lohikeitto, poronkäristys ja perunamuusi

Kasvis: leipäjuustoa ja juureskäristystä

Lounasjuomat, kahvi/tee sekä jälkiruoka

Tarvitsemme lounastajien henkilömäärän ja muut erityisruokavaliot

7.11. mennessä.

Vapriikin näyttelyihin samalla?

Vapriikin näyttelyt omakustanteisesti, mikäli olet halukas osallistumaan ryhmälippuun, hinta on 10€/hlö, vastaa ilmoittautumislomakkeen kysymykseen "kyllä". Mikäli et ole tulossa näyttelyihin tai sinulla on museokortti tai maksat pääsymaksut muulla tavoin, vastaa "ei".

Jos sinulla on muuta perhettä/avec joka haluaa lounaalle tai näyttelyihin mukaan, he voivat ostaa lounaan Vapriikista itse. Ryhmälippu-porukkaan otamme muitakin kuin jäseniä mukaan, joten ilmoita montako henkilöä osallistuu mukanasi ryhmälippuhankintaan. Lipun hinta siis 10 €/hlö.

Lipun/lippujen hinta maksetaan yhdistyksen pankkitilille FI80 5087 0410 0019 81 viimeistään 15.11. Laita maksun viestiin "Vapriikki ja oma nimesi". Kuittia näyttämällä saat liput Vapriikissa lounaan yhteydessä!

Voit katsoa myös muita pääsymaksuvaihtoehtoja Vapriikin sivuilta.

Osallistun

Mikäli mukanasi on tulossa perheenjäseniä/ystäviä/ym. jotka haluavat ostaa pääsymaksulippunsa porukkamme mukana, hinta 10 €/hlö. Kirjoita vain henkilöiden lukumäärä, niin tiedämme varata sopivan määrän lippuja.