Kevätretki Moilaselle ja Viherlandiaan, ilmoittaudu viim. 23.4.

• la 27.4.2024 klo 7:45

HUOM! Osallistujia ei ole vakuutettu järjestäjän toimesta. Osallistujan tulee huolehtia omasta vapaa-ajan / tapaturmavakuutuksestaan.

Viime kesän retki Jyväskylään ja Moilaselle sai suuren suosion, joten lähdetään uudelleen reissuun. Retkellä vieraillaan nytkin Pandan tehtaanmyymälässä ja Viherlandiassa. Molemmissa paikoissa mahdollisuus ostoksille.

Tampereelta lähdettyä pysähdymme ensin Jyväskylässä Lutakon Teeleidissä aamukahvilla. Virkistäytymisen jälkeen jatkamme matkaa Moilaselle. Paluumatkalla syömme Viherlandiassa jossa pääsee tekemään myös ostoksia. Sitten vielä piipahdus Pandalla ennen kotimatkaa.

Yhdistys maksaa kuljetuksen, aamukahvin sekä lounasruuan Viherlandiassa. Retken omavastuu 20 eur /jäsen, ei-jäsenen hinta 30€, maksetaan viimeistään 24.4. yhdistyksen pankkitilille FI80 5087 0410 0019 81. Laita maksun viestiin "Moilanen ja oma nimesi".
Mikäli joudut perumaan osallistumisesi, ilmoitathan mahdollisimman pian p. 040 1366 605 / soitto, tekstiviesti tai whatsapp toimii.

Bussi lähtee Ratinan ja linja-autoaseman välissä olevalta "pysäkiltä" klo 7.45. Paluu Tampereelle arviolta noin klo 19.00. Mukaan pääsee myös Niihaman liityntäpysäköintipaikalta. Tämä on ilmainen parkkipaikka ja sijaitsee Lahdentien ja Niihamankadun risteyksessä. Alla kuvakaappaus Google Mapsista, jonka reittiohjeistus tunnistaa paikan Niihaman liityntäpysäköinti, joten sen avulla löytää perille.