Yhdistyksen eri toimintamuodot

Pirkanmaan keliakiayhdistys tarjoaa monenlaista ohjelmaa. Tervetuloa mukaan!

Toiveita ja ideoita sekä talkooapua saa ja on suotavaa jakaa hallituslaisten tietoon!!

GLUTEENITTOMAT ILLAT (ent. Keliakiaillat) pidetään yhdistyksen toimistolla, Mustanlahdenkatu 10, Tampere, kello 18.

Illat ovat avoinna kaikille, tule tapaamaan toisia gluteenitonta ruokavaliota noudattavia, saamaan tietoa ja kyselemään vinkkejä.

KELIAKIAVIIKKOA vietetään joka vuosi syyskuun alussa, viikolla 36.

Keliakiaviikolla on joka vuosi tietty teema, jonka puitteissa yhdistys järjestää monenlaisia tapahtumia. Keliakiaviikon tavoitteena on lisätä tietoisuutta keliakiasta ja sen vaatimasta ruokavaliosta.

LASTEN JA NUORTEN TOIMINTA pitää sisällään mm. leivonta- ja ruoanlaittoiltoja, liikunnallisia tempauksia sekä retkiä.

RETKIÄ järjestetään perinteisesti loppukeväästä, yleensä toinen retkipäivä on arkena ja toinen viikonloppuna. Retkikohteen ja ruokailun lisäksi pysähdytään vähintään yhdessä paikassa, josta voi ostaa gluteenittomia tuotteita.

SÄÄNTÖMÄÄRÄISIÄ KOKOUKSIA yhdistyksellä on kaksi: kevätkokous maaliskuussa ja syyskokous marraskuussa. Näihin kokouksiin jäsenten kannattaa ilman muuta tulla paikalle, sillä yhdistys tarjoaa kahvit ja lisäksi saa tietoa yhdistyksen taloudellisesta tilanteesta, ajankohtaisista asioista sekä pääsee vaikuttamaan siihen, ketä hallitukseen valitaan toimimaan jäsenistön hyväksi.

TIISTAIKERHO kokoontuu parillisen viikon tiistaina kello 11 yhdistyksen toimistolla, Mustanlahdenkatu 10. Kerhossa askarrellaan kukin taitojensa ja halunsa mukaan. Kerholaiset jakavat ideansa ja neuvovat toisiaan. Askartelu on vapaaehtoista, kerhoon voi tulla vain jutulle ja tapaamaan muita gluteenitonta ruokavaliota noudattavia.
Keskustelua vauhdittaa emännän keittämä kahvi, kastettavaakin on tarjolla, tietysti gluteenitonta.

Tiistaikerholaisia