Ilmoittautuminen

HUOMIO: kun ilmoittaudut tapahtumaan, joka on maksullinen, ota tilaisuuteen mukaan tuloste tai kuva maksukuitista.

Ke 11.3.2020 klo 17 Gluteenitonta leipää –kurssi

Tampereen ammattikorkeakoulu, Catering studio, opetuskeittiöille on oma sisäänkäynti samalta seinustalta kuin Kuntokadun pääovi (Kuntokatu 3, 33520 Tampere; kts. kartta jäsenlehdestä 1/2020). Tule leipomaan yhdessä TAMK:n restonomiopiskelijoiden kanssa. Leivotaan näkkileipää, patonkia, vuokaleipää sekä välipalapatukoita; mahdollisesti juurileipää. Valikoima käy ilmi yhdistyksen verkkosivuilta lähempänä tapahtumaa. Kurssi toteutuu, kun vähintään 10 henkeä ilmoittautuu. Sitova ilmoittautuminen JA maksaminen yhdistyksen tilille FI80 5087 0410 0019 81, 10 €/henkilö, 2.3.2020 mennessä. Muista kirjoittaa verkkopankissa viestikenttään ”Leipäkurssi, Kalle ja Kaija Keliaakikko” ts. maksamiesi henkilöiden nimet. Ota kurssille mukaan tuloste tai kuva kuitista. Ota mukaan esiliina sekä matalat sisäkengät.

To 12.3.2020 klo 17.30 Gluteeniton pizzabuffet

Lounasravintola Sun Namaste (Viinikankatu 47, 33800 Tampere); Huom! Käynti Mäntyhaantien puolelta! Sitova ilmoittautuminen 1.3.2020 mennessä joko alla olevan ilmoittautumislomakkeen kautta tai puhelimitse yhdistyksen numeroon 040 1366 605.

Hinnat: Vaihtoehto A: 25 €/hlö ja alle 12-vuotiaat 12,50 € >> Salaattipöytä, pizzabuffet, suklaakakku & vadelmakermavaahto sekä kahvi ja tee (sekä mehu ja vesi).

Vaihtoehto B: 20 €/hlö ja alle 12-vuotiaat 10 € >> Salaattipöytä ja pizzabuffet (sekä mehu ja vesi).

Täyttöohje:

Jos tulet yksin, sinun ei tarvitse vastata mitään kohtaan Seurueeseeni kuuluu minun lisäkseni muita henkilöitä

Tulet sitten yksin tai yhden/useamman henkilön kanssa, ilmoita kuinka monta A-hintaista (aikuinen ja/tai lapsi) ja kuinka monta B-hintaista (aikuinen ja/tai lapsi) ruokaa tilaatte. ESIM: A 1 kpl aik ja 2 kpl lapsi sekä B 1 kpl aik. Jos tulet yksin, vastaat jompaan kumpaan kohtaan 1 kpl aik.

La 21.3.2020 Bussiretki Koillis–Pirkanmaalta yhdistyksen kevätkokoukseen

Alustava aikataulu:

klo 10.30 Mäntän linja-autoasema (Valtatie 2, 35800 Mänttä–Vilppula)

klo 10.40 Vilppulan kunnantalo (Keskuskatu 2, 35700 Mänttä–Vilppula)

klo 11.00 Korkeakosken St1-huoltoasema (Koskitie 2, 35500 Korkeakoski)

klo 11.20 Oriveden linja-autoasema (Aihtiantie 10, 35300 Orivesi)

klo 11.40 Ruutanan Shell (Ruutanantie 1049, 36110 Ruutana)

klo 12–13 Lounas Tampereen ammattikorkeakoulun ravintolassa

klo 13–15 Yhdistyksen kevätkokous, kahvit ja lääkäriluento Tampereen ammattikorkeakoulun auditoriossa

Hinta 10 €/jäsen ja 15 €/ei-jäsen; hintaan kuuluvat bussikuljetukset, lounas, kahvit ja luento. Sitova ilmoittautuminen JA maksaminen yhdistyksen tilille FI80 5087 0410 0019 81, 2.3.2020 mennessä. Muista kirjoittaa verkkopankissa viestikenttään ”Kevätkokous, Kalle ja Kaija Keliaakikko” ts. maksamiesi henkilöiden nimet. Ota retkelle mukaan tuloste tai kuva kuitista. Lisätietoja retkestä Mänttä–Vilppulan vertaistukihenkilöltä joko sähköpostilla sirpa.andelin@gmail.com tai puhelimitse 044 269 7786.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.

Lasten leivontaillan 19.2. paikat ovat täynnä, kiitos mielenkiinnosta! Seuraavan kerran kokkailemme/leivomme myöhemmin keväällä. Seuraa ilmoittelua nettisivuilla ja Facebookissa.