Ilmoittautuminen

HUOMIO: kun ilmoittaudut tapahtumaan, joka on maksullinen, ota tilaisuuteen mukaan tuloste tai kuva maksukuitista.

Pe 14.2.2020 Frantsilan Kehäkukka

Ilmoittautuminen Ystävänpäivän kahvitteluun 14.2.2020 klo 15 Frantsilan Kehäkukkaan (Yrjö-Koskisentie 3, 39100 Hämeenkyrö) 7.2.2020 mennessä. Muista ottaa Keliakialiiton jäsenkortti mukaan lunastaaksesi yhdistyksen tarjoaman kahvin/teen ja tarjottavan.

Pe 14.4.2020 Tei-Tupa

Ilmoittautuminen Ystävänpäivän kahvitteluun 14.2.2020 klo 17 Tei-Tupaan (Teikankaantie 330, 39530 Kilvakkala) 7.2.2020 mennessä. Muista ottaa Keliakialiiton jäsenkortti mukaan lunastaaksesi yhdistyksen tarjoaman kahvin/teen ja tarjottavan.

Ke 11.3.2020 klo 17 Gluteenitonta leipää –kurssi

Tampereen ammattikorkeakoulu, Catering studio, opetuskeittiöille on oma sisäänkäynti samalta seinustalta kuin Kuntokadun pääovi (Kuntokatu 3, 33520 Tampere; kts. kartta jäsenlehdestä 1/2020). Tule leipomaan yhdessä TAMK:n restonomiopiskelijoiden kanssa. Leivotaan näkkileipää, patonkia, vuokaleipää sekä välipalapatukoita; mahdollisesti juurileipää. Valikoima käy ilmi yhdistyksen verkkosivuilta lähempänä tapahtumaa. Kurssi toteutuu, kun vähintään 10 henkeä ilmoittautuu. Sitova ilmoittautuminen JA maksaminen yhdistyksen tilille FI80 5087 0410 0019 81, 10 €/henkilö, 2.3.2020 mennessä. Muista kirjoittaa verkkopankissa viestikenttään ”Leipäkurssi, Kalle ja Kaija Keliaakikko” ts. maksamiesi henkilöiden nimet. Ota kurssille mukaan tuloste tai kuva kuitista. Ota mukaan esiliina sekä matalat sisäkengät.