Ilmoittautuminen

Tervetuloa tutustumaan Olutravintola Konttorin uusimpiin gluteenittomiin oluisiin!

Keskiviikkona 11.9 klo 18.00 Pirkanmaan keliakiayhdistys järjestää yhdessä Olutravintola Konttorin (Verkatehtaankatu 5, 33100 Tampere) kanssa oluiden maisteluillan. Tapahtumalla startataan yhdistyksen nuorten aikuisten toimintaa, joten tule paikalle ja tutustu uusiin ihmisiin ja maistuviin oluisiin!

Ilmoittaudu tästä pikaisesti sillä tapahtumaan mahtuu 20 ensimmäistä. Tapahtuma on ensisijaisesti suunnattu nuorille aikuisille (18-30v). Jos tilaa kuitenkin jää, otamme mukaan myös muita innokkaita. Tapahtuma on osallistujalle ilmainen.

Oluenmaisteluun ilmoittautuminen

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.

Lasten ja nuorten toimikunnan järjestämä

Retki Ähtärin eläinpuistoon ja Tuurin kyläkauppaan

lauantaina 24.8.2019

Lähtö Tampere, Vanha kirkko klo 8.00. Kyytiin pääsee kahdelta välipysäkiltä, Ylöjärvellä ja Kurussa.

Ähtärin eläinpuistossa olemme hieman 10.00 jälkeen. Opastetut kierrokset pandatalossa ovat valitettavasti täynnä, mutta pandatalossa ja eläinpuiston alueella voi vapaasti kierrellä.

Klo 14 lähtö eläinpuistosta Tuurin kyläkaupalle, omatoimista kiertelyä ja paluumatka Tuurista kohti Tamperetta alkaa klo 17.00,

Hinta aikuisilta 20€ (sis. matkat, eläinpuiston ja pandatalon lipun) ja lapset (alle 16v.) veloituksetta.

Sitovat ilmoittautumiset nettilomakkeella 15.8.2019 mennessä, ilmoittautuminen on sitova kun retkiraha on maksettu yhdistyksemme tilille FI80 5087 0410 0019 81, viestikentässä pitää olla osallistuvan aikuisen nimi/nimet tietona.

Kiitos mielenkiinnosta syysretkeämme kohtaan. Retki on ollut todella suosittu ja paikat ovat täynnä. Voit ilmoittautua peruutus/varapaikoille s.postitse pirkanmaan@keliakiayhdistys.fi. Ilmoita osallistujien määrä (aikuiset ja lapset), puhelinnumero sekä mistä pysäkiltä tulisitte bussiin. Mikäli paikkoja vapautuu, olemme yhteydessä.

Hyvää kesän jatkoa!

Teatteriin keliakiaviikolla

Pe 6.9.2019 Komediateatterin esitys ”Vilpitön mieli” klo 18. Hinta 55 €/hlö (sis. lipun ja illallisen esityksen jälkeen). Sitovat ilmoittautumiset yhdistyksen nettilomakkeella https://pirkanmaa.keliakiayhdistys.fi/tapahtumat/ilmoittautuminen/ tai puhelimitse numeroon 040 1366 605 ja maksu 12.8.2019 mennessä (HUOM! aikaa jatkettu!). Maksaessasi yhdistyksen tilille FI80 5087 0410 0019 81 kirjoita maksun viestikenttään "Teatteri 6.9./osallistujien nimet, jotka maksat".

Voit ottaa mukaan ei-gluteenittoman tuttavasi tai sukulaisen. Komediateatteri sijaitsee lähellä Tampereen Tuomiokirkkoa osoitteessa Lapintie 3 a, 33100 Tampere