Ilmoittautuminen

HUOMIO: kun ilmoittaudut tapahtumaan, joka on maksullinen, ota tilaisuuteen mukaan tuloste tai kuva maksukuitista.

La 3.10.2020 retki Hämeenlinnaan

Retki Hämeenlinnaan museo Militariaan (avoinna klo 11–17) ja Hämeen linnaan (avoinna klo 11–16). Retkelle voit lähteä koko perheen voimin, isovanhemmat lastenlapsen/lasten kanssa tai ystävän/sukulaisen kanssa. Riittää, kun seurueesta yksi on yhdistyksen jäsen.

Ruokailu on laktoositon ja gluteeniton ja sisältää salaatin, leipää, broileria ja riisiä, naudanrintaa ja peruna-kasvispaistosta, kakkua, jäätelöä, hedelmäsalaattia ja kahvin/teen.
Retken hinta on aikuiselta jäseneltä 20 €, aikuiselta ei-jäseneltä 40 € ja alle 12-vuotiaat lapset pääsevät ilmaiseksi. Mikäli omistat museokortin, retken hinta on aikuinen jäsen 10 € ja aikuinen ei-jäsen 30 €. Retken hinta sisältää Linnanniemen aluelipun (linna ja Militaria), opastuksen Militariaan, ruokailun ja kuljetukset. HUOM! Yhdistyksen hallituksen päätöksellä yhdistys tarjoaa retken aikuisille jäsenille ilmaiseksi.
Sitova ilmoittautuminen alla olevan lomakkeen kautta tai puhelimitse yhdistyksen numeroon 040 1366 605 JA maksaminen yhdistyksen tilille FI80 5087 0410 0019 81, to 17.9.2020 mennessä. Muista kirjoittaa verkkopankissa viestikenttään ”Hämeenlinna Kalle ja Kaija Keliaakikko” ts. maksamiesi henkilöiden nimet. Retki toteutuu, kun minimiosallistujamäärä 20 henkeä tulee täyteen.

La 17.10.2020 klo 12-15 Gluteenitonta pizzaa –kurssi

Tampereen ammattikorkeakoulu, Catering studio, opetuskeittiöille on oma sisäänkäynti samalta seinustalta kuin Kuntokadun pääovi (Kuntokatu 3, 33520 Tampere; kts. kartta jäsenlehdestä 2/2020). Tule leipomaan yhdessä TAMK:n restonomiopiskelijoiden kanssa, voit tulla mukaan koko perheen voimin tai muun läheisen tai tuttavan kanssa, kaikkien osallistujien ei tarvitse olla yhdistyksen jäseniä. Leivotaan pizzaa erilaisilla gluteenittomilla pohjavaihtoehdoilla ja täytteillä. Pizzapohjia tehdään jyttejauho-, kananmuna-, kananmuna-juustoraaste-, kukkakaali- ja kesäkurpitsaversioina. Täytevaihtoehdot ovat kana-BQQ, mozzarella-rucola, kylmäsavulohi-sipuli ja munakoiso-sieni.

Kurssi toteutuu, kun vähintään 20 henkeä ilmoittautuu. Sitova ilmoittautuminen JA maksaminen yhdistyksen tilille FI80 5087 0410 0019 81, 10 €/yhdistyksen jäsen ja 27,50 €/ei-jäsen, 10.10.2020 mennessä. Muista kirjoittaa verkkopankissa viestikenttään ”Pizzakurssi, Kalle ja Kaija Keliaakikko” ts. maksamiesi henkilöiden nimet. Ota kurssille mukaan tuloste tai kuva kuitista. Ota mukaan esiliina sekä matalat sisäkengät, jos niitä haluat käyttää.

HUOM! Mikäli ilmoitat usemman henkilön, täytä jokaisesta oma lomake.

La 21.11.2020 Pikkujouluiset kahvit

Syyskokouksen jälkeen yhdistys tarjoaa vain ilmoittautuneille jäsenilleen jouluaiheiset tarjottavat: perinteistä riisipuuroa, sekahedelmäsoppaa, kahvin/teen ja joulutortun. Tarjottavat ovat gluteenittomia ja laktoosittomia. Tampereen ammattikorkeakoululla (Kuntokatu 3, 33540 Tampere) pidettävä tilaisuus päättyy klo 14.30. Sitova ilmoittautuminen ja muista mahdollisista ruokavalioasioista ilmoittaminen viimeistään pe 13.11.2020 alla olevalla lomakkeella tai puhelimitse yhdistyksen numeroon 040 1366 605.