Ilmoittautuminen

HUOMIO: kun ilmoittaudut tapahtumaan, joka on maksullinen, ota tilaisuuteen mukaan tuloste tai kuva maksukuitista.

Gluteenitonta pizzaa -kurssi

Ke 3.11.2021 klo 17 Gluteenitonta pizzaa –kurssi yhdessä Kangasalan Marttojen kanssa Pitkäjärven koulun kotitalousluokassa (Vatialantie 4 A, 36240 Kangasala).
Valmistamme erilaisia gluteenittomia pizzoja. Tilaisuuteen mahtuu 16 henkilöä, etusija Pirkanmaan keliakiayhdistyksen jäsenillä. Sitova ilmoittautuminen yhdistyksen verkkosivuilla ilmoittautumislomakkeen kautta tai puhelimitse yhdistyksen numeroon 040 1366 605 ja maksamalla 5 € yhdistyksen pankkitilille FI80 5087 0410 0019 81 su 24.10.2021 mennessä. Muistathan kirjoittaa verkkopankissa viestikenttään “gluteenitonta pizzaa” ja osallistujan nimen. Ilmoitathan muut ruokarajoitteesi, mikäli ilmoittaudut puhelimitse. Ota mukaan essu ja sisäkengät. Illan vetäjänä toimii Veera, joka on aiemmin kouluttautunut kokiksi ja laajentaa nyt osaamistaan leipuri-konditoria -linjalla Kangasalan Tredussa.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.

La 20.11.2021 klo 12 Yhdistyksen sääntömääräinen syyskokous

La 20.11.2021 klo 12 Yhdistyksen sääntömääräinen syyskokous Pääkirjasto Metson luentosalissa Kuusi (Pirkankatu 2, 33210 Tampere). Koronaepidemian vuoksi noudatamme vallitsevia rajoituksia ja suosituksia. 6 Kokouksessa käsitellään mm. toimintasuunnitelma vuodelle 2022 ja suoritetaan henkilövalinnat erovuoroisten hallituksen varsinaisten ja varajäsenten paikoille.
Gluteeniton kahvitarjoilu, jota varten ilmoittautuminen yhdistyksen verkkosivuilla ilmoittautumislomakkeen kautta tai puhelimitse yhdistyksen numeroon 040 1366 605 viimeistään pe 12.11.2021.

Sydämellisesti tervetuloa!

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.