Ilmoittautuminen

HUOMIO: kun ilmoittaudut tapahtumaan, joka on maksullinen, ota tilaisuuteen mukaan tuloste tai kuva maksukuitista.

Donitsitilaus

Donitsien kimppatilaus

Pirkanmaan keliakiayhdistys järjestää yhteistilauksen turkulaisen Wivis-leipomon donitseista ystävänpäivän kunniaksi (http://www.wivis.fi/). Donitsit ovat gluteenittomia ja vegaanisia. Tarkemmat ainesosaluettelot löydät Wivis nettisivuilta.

Yhdistys maksaa kimppatilauksen toimituskulut Turusta yhdistyksen toimistolle Tampereelle.

Tilaus tehdään yhdistyksen lomakkeen kautta ja maksetaan etukäteen yhdistyksen tilille. Tilauslomakkeelta löytyvät koko- ja makuvaihtoehdot. Donitseja on kahta kokoa; original (4,50 €/kpl) ja mini (2,70 e/kpl). Tilaus maksetaan yhdistyksen tilille (loppusumma pitää valitettavasti jokaisen laskea itse), lähetämme vielä vahvistuksen niille, jotka laittavat sähköpostiosoitteensa lomakkeelle ja muille varmistamme vielä tekstiviestillä/soitolla. Maksun eräpäivä on keskiviikkona 9.2. tilinumero FI8050870410001981

Oma tilaus on haettavissa maanantaina 14.2. klo 16-18:00 välisenä aikana yhdistyksen toimistolta osoitteesta Mustanlahdenkatu 10, Tampere.

Huomiothan, että vapaaehtoisilla ei ole mahdollista päivystää hakuajan jälkeen eikä tehdä kotiinkuljetuksia. Tilaus on sitova

*

TILAUKSENI, ORIGINAL KOKOISET DONITSIT (4,50 €/kpl), laita kappalemäärä alla oleviin ruutuihin haluamasi maun kohdalle

TILAUKSENI, minikokoiset donitsit (2,70 €/kpl), laita kappalemäärä alla oleviin ruutuihin haluamasi maun kohdalle

Wivi's bagelit, 3 kpl myyntierä, 10 €/myyntierä, eli kympillä kolme. Merkkaa alle kumpaa lajia tilaat ja kuinka monta MYYNTIERÄÄ, eli 3 kappaleen pussia

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.