Liity jäseneksi

Eri puolilla Suomea toimivat 30 Keliakialiiton jäsenyhdistystä ovat keliakiajärjestön ydin. Jokainen henkilöjäsen kuuluu johonkin keliakiayhdistykseen.

Yhdistykset toimivat keliaakikkojen ja heidän läheistensä tukena sekä edistävät keliaakikkojen hyvinvointia omalla alueellaan. Keliakiayhdistykset järjestävät eri puolilla Suomea monenlaista toimintaa, johon kannattaa tutustua ja mennä mukaan.

Olet lämpimästi tervetullut mukaan yhdistyksesi toimintaan, esimerkiksi jäsentilaisuuksiin, luento- ja neuvontatapahtumiin, leivontailtoihin, jauhopiireihin, retkille, matkoille, liikuntatapahtumiin, myyjäisiin, toritapahtumiin, kesäpäiville ja messuille.

Tulemalla mukaan keliakiayhdistykseen et jää keliakiasi kanssa yksin; saat uusinta tietoa keliakiasta, tapaat mukavia ihmisiä, pääset näkemään ja kokemaan monenlaista uutta ja saat halutessasi mahdollisuuden vaikuttaa

Jäseneksi liittyminen / Osoitteenmuutos

Voit liittyä keliakiayhdistyksen jäseneksi täyttämällä lomakkeen, joka löytyy Keliakialiiton sivuilta tai soittamalla Keliakialiittoon, puh. (03) 2541 300. Sähköpostitse voit liittyä lähettämällä viestin osoitteeseen jasenpalvelut @ keliakialiitto.fi.

Osoiteenmuutokset voit myös lähettää suoraan liiton jäsenpalveluihin.

Jäsenmaksu on 25 euroa/vuosi (v. 2016) sisältäen mm. Keliakia-lehden viisi numeroa/vuosi.

Perhejäsennyys

Alle 18-vuotiaat lapsikeliaakikot voidaan joko liittää samassa taloudessa asuvan varsinaisen jäsenen perhejäseneksi, jolloin ei ole jäsenmaksuvelvoitetta, tai lapsi voi olla myös itse varsinainen jäsen, joka maksaa jäsenmaksun.

Suosittelemme, että keliaakikkolapset liitettäisiin joko varsinaisiksi tai perhejäseniksi, jotta lapsen tiedot näkyvät jäsenrekisterissämme ja voimme esim. lähettää lapselle postia yhdistyksen tai liiton järjestämästä lastentoiminnasta ym.

Tule mukaan toimintaamme

Jos olet kiinnostunut tulemaan mukaan toimintaan, tässä on hyvä mahdollisuus ilmoittaa halukkuutensa ja kiinnostuksen kohteensa. Olet myös lämpimästi tervetullut toimistolle päivystyspäivinä ja tietysti osallistumaan jäseniltoihin.

Viesti/palautetta yhdistykselle

Otamme mielellämme vastaan ehdotuksia mm. Jäseniltojen aiheista sekä muusta toiminnasta. Pyrimme toteuttamaan niitä mahdollisuuksien mukaan. Ota yhteyttä toimikuntien yhteyshenkilöihin tai lähetä  yhdistykselle sähköpostia, osoite pirkanmaan@keliakiayhdistys.fi Sähköposti tulee yhdistyksemme toimiston koneelle, josta luemme ne kun toimistolla on päivystys. Pyrimme myös vastaamaan kaikille viestin lähettäneille.

Älä piilota kynttilääsi vakan alle, vaan kerro meille taidoistasi ja kiinnostuksestasi rohkeasti!