Jäsenetuja

Lisätietoja Keliakialiiton tarjoamista jäseneduista liiton sivuilta.

Keliakiayhdistyksen jäsenkortilla 20 % alennusta

♦ www.foodin.fi

Alennus koskee kaikkia verkkokaupan tuotteita. Alennuskoodi: Foodinjäsenetu

Keliakiayhdistyksen jäsenkortilla 15 % alennusta

www.moilas.fi

Moilas myymälä-kahvila Pieksämäellä (Paakarinpolku 1, Naarajärvi). Alennus koskee vain Moilas Gluten Free -tuotteita, kun kertaostos ylittää 15 €. Ei koske kahvila- ja lounastarjoilua.

Keliakiayhdistyksen jäsenkortilla 10 % alennusta

♦ Gluteeniton Leipomo Ilona

Leipomon myymälässä Lempäälässä (Vikinraitti 5, Lempäälä).

♦ www.pirjonpakari.fi

Hannun 100 % gluteeniton. Pirjon Pakarin myymälät Nurmijärvellä (Kauppanummenkuja 3), Seinäjoella (Välskärinkatu 14), Ylöjärvellä (Pallotie 2 A) ja Ylivieskassa (Korjaamontie 12). Alennus koskee kaikkia normaalihintaisia tuotteita. Lisäetu: Osta viisi, maksa neljä.

♦ www.hoitolinja2000.fi

Täyden palvelun kauneushoitola (Itäpuisto 11, 28100 Pori). Alennusta tuoteostoista.

♦ www.lakardemumma.fi

Kahvila-myymälä La Kar de Mumma Hartolassa (Kustaantie 7). Alennus koskee mukaan ostettavia normaalihintaisia tuotteita.

www.laineenkukka.fi

Kukkakauppa Koivulan liikekeskuksessa (Vanhakoivistontie 3, 28360 Pori)

♦ www.brandergluteeniton.fi

Konditoria-kahvilat Tampereella: Kahvihuone Mestari Brander (HAllituskatu 13), Cafe Tullintori (Tullintorin katutaso), Asema-Brander (Asematunneli), Brander Kauppahalli (Kauppahallin keskikäytävä) ja Brander Lielahtikeskus (Lielahtikeskuksen kerros -1). Alennus koskee gluteenittomia tuotteita.

♦ www.pohjolanperuna.fi

Vihannissa (M-marketin tiloissa, Asematie 6).

♦ www.porokylanleipomo.fi

Leipomon myymälä Lieksassa (Työpajankatu 3) ja kahvila-leipomomyymälä Nurmeksessa (Kyrönrannankatu 2). Alennus koskee gluteenittomia tuotteita.

♦ www.puhti.fi

Puhdin testipaketit: Keliakia-testipaketti ja laajempi terveystarkastus. Alekoodi ja lisätiedot Keliakialiiton Alekoodeja jäsenille -sivulla.

♦ www.robertsberrie.com

Verkkokauppa, alennuskoodi: Keliakia.

♦ www.splizzeria.fi

Ravintola Turussa (Kiinamyllynkatu 5 A). Alennus koskee gluteenittomia tuotteita.

♦ www.soppajasumppi.com

Street Cafe Rovaniemi (Rovakatu 26). 10 % alennus erikoiskahveista ja leivontatuotteista sekä 20 % alennus normaalihintaisesta lounaasta.

♦ www.dammenberg.fi

Suklaatehdas Lempäälässä (Varastotie 1).

ct.synlab.fi

SYNLAB Suomi: Alennus laboratoriopalveluista. Varaa aikaa puhelimitse tai netistä. Katso laboratoriopaketit täältä.

♦ https://taametsaintupa.mycashflow.fi

Verkkokauppa, alennus koskee Rockin´Alpaca -tuotteita. Alennuskoodi: KELIAKIAALE10.

♦  www.terveystuulia.fi

S-market Tikkulan kauppakäytävä (Tikkulantie 2, Pori). Normaalihintaiset tuotteet.

♦ www.virtasalmenviljatuote.fi

Myymälä Virtasalmella (Suholanrannantie 231). Alennus koskee Viljatuotteen omia gluteenittomia tuotteita pienistä paketeista 5 kilon pusseihin. Alennus ei koske säkkituotteita tai jälleenmyyntituotteita.

Keliakiayhdistyksen jäsenkortilla 5 % alennusta

♦ www.hinkkala.fi/kauppa

Hinkkalan Kartano -verkkokauppa, alennuskoodi KL19.

♦ www.geisarinna.fi

Leipomo-kahvila Kotkassa (Sutelanraitti 1). Alennus koskee gluteenittomia leivonnaisia.

♦ www.raakapuoti.fi

Verkkokauppa, alennuskoodi KELIAKIA5P.

♦ www.ruohonjuuri.fi

Verkkokauppa, alennuskoodilla FQMIQMJH alennusta kaikista normaalihintaisista tuotteista.

♦  ct.synlab.fi

SYNLAB Suomi: Alennus magneettitutkimuksista. Varaa aikaa puhelimitse tai netistä. Lue lisää magneettikuvauksesta täältä.

♦ Viljaton Valinta

Verkkokauppa, alennuskoodi 852518.

Majoitusta jäsenhintaan

Hotelleissa jäsenyys tarkistetaan sisäänkirjautumisen yhteydessä. Lisätiedot alennuksista Keliakialiiton verkkosivuilta.

♦ www.holidayclub.fi

Vähintään 15 % alennus Holiday Club -kylpylähotellien, Villas- ja Chalets-huoneistojen sekä loma-asuntojen päivän hinnoista. Kampanjaluonteisia lisäetuja. Varaukset netistä. Alennuskoodi KELIAKIA15.

♦ www.haikko.fi

Hotelli Haikon Kartano & Spa: Majoitus kylpylähotellissa alkaen 98 €/huone ja kartanohotellissa alkaen 190 €/huone. Varaukset koodilla MEMBER vain verkon kautta www.haikko.fi. Sopimushintaisia huoneita on rajoitetusti. Kaikki kuntotestit kaksi yhden hinnalla. Alennuksia yksilöhoidoista, hoitovaraukset koodilla KELIAKIALIITTO JÄSENETU joko puh. 0600 13090 tai hoitovaraamo@haikko.fi.

♦ www.scandichotels.fi

Alennus 10 % Scandicin Flex-hinnoista, varaukset asiakasnumerolla D000026748 suoraan hotellista tai Scandicin varaus- ja asiakaspalvelusta puh. 0200 81800.

Muita etuja

♦ www.synsam.fi

Alennus silmälaseista 30 %, aurinkolaseista 25 € ja piilolinsseistä 10 %. Lähimmän Synsam-liikkeen löydät verkkosivuilta. Mainitse Keliakialiitto asioinnin alussa. Alennuskoodi: Keliakialiitto.

♦ www.vikingline.fi/keliakialiitto

Alennus vapaa-ajan matkoista sekä työ- ja kokousmatkoista