Jäsenelle

Alennus koskee kaikkia verkkokaupan tuotteita. Alennuskoodi: Foodinjäsenetu

Keliakiayhdistyksen jäsenkortilla 15 % alennusta

♦ www.moilas.fi

Moilas myymälä-kahvila Pieksämäellä (Paakarinpolku 1, Naarajärvi). Alennus koskee vain Moilas Gluten Free -tuotteita, kun kertaostos ylittää 15 €. Ei koske kahvila- ja lounastarjoilua.

Keliakiayhdistyksen jäsenkortilla 10 % alennusta

Gluteeniton Leipomo Ilona

Leipomon myymälässä Lempäälässä (Vikinraitti 5, Lempäälä).

www.pirjonpakari.fi

Hannun 100 % gluteeniton. Pirjon Pakarin myymälät Nurmijärvellä (Kauppanummenkuja 3), Seinäjoella (Välskärinkatu 14), Ylöjärvellä (Pallotie 2 A) ja Ylivieskassa (Korjaamontie 12). Alennus koskee kaikkia normaalihintaisia tuotteita. Lisäetu: Osta viisi, maksa neljä.

www.lakardemumma.fi

Kahvila-myymälä La Kar de Mumma Hartolassa (Kustaantie 7). Alennus koskee mukaan ostettavia normaalihintaisia tuotteita.

www.brandergluteeniton.fi

Konditoria-kahvilat Tampereella: Kahvihuone Mestari Brander (HAllituskatu 13), Cafe Tullintori (Tullintorin katutaso), Asema-Brander (Asematunneli), Brander Kauppahalli (Kauppahallin keskikäytävä) ja Brander Lielahtikeskus (Lielahtikeskuksen kerros -1). Alennus koskee gluteenittomia tuotteita.

www.pohjolanperuna.fi

Vihannissa (M-marketin tiloissa, Asematie 6).

www.porokylanleipomo.fi

Leipomon myymälä Lieksassa (Työpajankatu 3) ja kahvila-leipomomyymälä Nurmeksessa (Kyrönrannankatu 2). Alennus koskee gluteenittomia tuotteita.

www.robertsberrie.com

Verkkokauppa, alennuskoodi: Keliakia.

www.splizzeria.fi

Ravintola Turussa (Kiinamyllynkatu 5 A). Alennus koskee gluteenittomia tuotteita.

www.soppajasumppi.com

Street Cafe Rovaniemi (Rovakatu 26). 10 % alennus erikoiskahveista ja leivontatuotteista sekä 20 % alennus normaalihintaisesta lounaasta.

www.dammenberg.fi

Suklaatehdas Lempäälässä (Varastotie 1).

Verkkokauppa, alennus koskee Rockin´Alpaca -tuotteita. Alennuskoodi: KELIAKIAALE10.

www.virtasalmenviljatuote.fi

Myymälä Virtasalmella (Suholanrannantie 231). Alennus koskee Viljatuotteen omia gluteenittomia tuotteita pienistä paketeista 5 kilon pusseihin. Alennus ei koske säkkituotteita tai jälleenmyyntituotteita.

Keliakiayhdistyksen jäsenkortilla 5 % alennusta

www.hinkkala.fi/kauppa

Hinkkalan Kartano -verkkokauppa, alennuskoodi KL19.

www.geisarinna.fi

Leipomo-kahvila Kotkassa (Sutelanraitti 1). Alennus koskee gluteenittomia leivonnaisia.

www.raakapuoti.fi

Verkkokauppa, alennuskoodi KELIAKIA5P.

www.ruohonjuuri.fi

Verkkokauppa, alennuskoodilla FQMIQMJH alennusta kaikista normaalihintaisista tuotteista.

Viljaton Valinta

Verkkokauppa, alennuskoodi 852518.

Majoitusta jäsenhintaan

Hotelleissa jäsenyys tarkistetaan sisäänkirjautumisen yhteydessä. Lisätiedot alennuksista Keliakialiiton verkkosivuilta.

www.holidayclub.fi

Vähintään 15 % alennus Holiday Club -kylpylähotellien, Villas- ja Chalets-huoneistojen sekä loma-asuntojen päivän hinnoista. Kampanjaluonteisia lisäetuja. Varaukset netistä. Alennuskoodi KELIAKIA15.

www.haikko.fi

Hotelli Haikon Kartano & Spa: Majoitus kylpylähotellissa alkaen 98 €/huone ja kartanohotellissa alkaen 190 €/huone. Varaukset koodilla MEMBER vain verkon kautta www.haikko.fi. Sopimushintaisia huoneita on rajoitetusti. Kaikki kuntotestit kaksi yhden hinnalla. Alennuksia yksilöhoidoista, hoitovaraukset koodilla KELIAKIALIITTO JÄSENETU joko puh. 0600 13090 tai hoitovaraamo@haikko.fi.

www.scandichotels.fi

Alennus 10 % Scandicin Flex-hinnoista, varaukset asiakasnumerolla D000026748 suoraan hotellista tai Scandicin varaus- ja asiakaspalvelusta puh. 0200 81800.

Muita etuja

www.synsam.fi

Alennus silmälaseista 30 %, aurinkolaseista 25 € ja piilolinsseistä 10 %. Lähimmän Synsam-liikkeen löydät verkkosivuilta. Mainitse Keliakialiitto asioinnin alussa. Alennuskoodi: Keliakialiitto.

www.vikingline.fi/keliakialiitto

Alennus vapaa-ajan matkoista sekä työ- ja kokousmatkoista.