Ilmoittautuminen retkille ja tapahtumiin

Ma 29.4. klo 17 Aikuisten gluteeniton leivontakurssi, osa 3

pidetään Tampereen ammattikorkeakoululla, Catering Studiossa; opetuskeittiöille on oma sisäänkäynti samalta seinustalta kuin Kuntokadun pääovi (Kuntokatu 3, 33520 Tampere). Kurssi toteutetaan yhdessä restonomiopiskelijoiden kanssa. Mukaan mahtuu 10 henkeä. Sitovat ilmoittautumiset netissä tai puhelimitse 22.4. mennessä. Maksu 20 € maksetaan paikan päällä. Ota mukaan esiliina sekä matalat sisäkengät. Leivotaan juustosarvia, foccacia-leipää, suolaisia tuulihattuja, riisipiirakoita ja porkkanasämpylöitä.

Ilmoittautuminen aikuisten glut. leivontakurssi 3:lle

Teatteriin keliakiaviikolla

Pe 6.9.2019 Komediateatterin esitys ”Vilpitön mieli” klo 19. Hinta 55 €/hlö (sis. lipun ja illallisen). Sitovat ilmoittautumiset yhdistyksen nettilomakkeella https://pirkanmaa.keliakiayhdistys.fi/ilmoittautuminen-retkille-ja-tap/ tai puhelimitse numeroon 03 223 5822 ja maksu 20.7. mennessä. Maksaessasi yhdistyksen tilille FI80 5087 0410 0019 81 kirjoita maksun viestikenttään "Teatteri 6.9./osallistujien nimet, jotka maksat".

Voit ottaa mukaan ei-gluteenittoman tuttavasi tai sukulaisen. Komediateatteri sijaitsee lähellä Tampereen Tuomiokirkkoa osoitteessa Lapintie 3 a, 33100 Tampere

Ilmoittautuminen aikuisten leivontakurssi 2:lle