Ilmoittautuminen retkille ja tapahtumiin

Tältä sivulta voit ilmoittautua yhdistyksen retkille ja tapahtumiin.

Kesän 2018 ilmoittautumiset:

La 25.8. Koko perheen matka Fazerin tehtaille ja Linnanmäelle
Lähtö klo 7.30 Vanhalta kirkolta Tampereen Keskustorilta
klo 10 ohjattu tutustuminen Fazerin vierailukeskukseen, vierailun jälkeen mahdollisuus tehdä ostoksia myymälästä
N. klo 13 Linnanmäki: Omaa aikaa
Klo 18 lähtö takaisin
N. klo 20 Vanha kirkko, Keskustori Tampere
Yhdistys tarjoaa bussimatkat sekä Fazerin vierailun. Ruokailut ja Linnanmäen pääsyliput omakustanteisesti. Ilmoittautuminen sitovasti netin kautta. Ilmoittautuminen on sitova ja voimassa, kun olet maksanut yhdistyksen tilille FI80 5087 0410 0019 81 ilmoittautumismaksun 5 €/hlö (maksuun viesti Linnanmäki/osallistujien nimet). Maksu palautetaan osallistujille matkan aikana.
Huom! Yli 13-vuotiaat voivat huoltajan luvalla osallistua matkaan ilman huoltajaa esim. ystävän kanssa. Paikkoja rajoitetusti! Viimeinen ilmoittautumispäivä 15.8.

Ti 18.9. Päivä Tallinnassa -risteily Eckerö Linen M/S Finlandialla, yhdessä Hämeen, Turun seudun ja Uudenmaan keliakiayhdistysten kanssa. Yhdistys tarjoaa bussimatkan.

Bussin aikataulu alustavasti (muutokset mahdollisia):

klo 04.30 Kangasala, Mäntylän talli (Aakkulantie 28)

klo 05.00 Tampere, linja-autoasema

klo 05.30 Valkeakoski, linja-autoasema

klo 06.00 Hämeenlinna, linja-autoasema

klo 07.45 Helsinki, Länsiterminaali (Tyynenmerenkatu 14)

Meno Helsinki–Tallinna klo 9.00–11.15 ja paluu Tallinna–Helsinki klo 18.30–21.00.

Hinta 50 € aikuisilta ja 30 € 6-17-vuotiailta sisältää risteilylipun, meriaamiaisen klo 8.30–9.30 ja buffet-illallisen klo 18.15 (sis. ruokajuomat; huom! toinen linja täysin gluteeniton jos osallistujia väh. 80 henkeä). Etuna ryhmän yhteiseen käyttöön 1 kpl B4-sisähytti/25 hlöä. Lisähytit maksusta: B4-sisähytti 39 € tai A4-ikkunahytti 49 €.

Ilmoittautuminen 15.8. mennessä puhelimitse tai netissä SEKÄ maksamalla yhdistyksen tilille FI80 5087 0410 0019 81. Jos ilmoittaudut netissä, täytä lomakkeen kaikki kohdat. Jos ilmoittaudut puhelimitse, kerro mistä tulet kyytiin JA maksaessasi kirjoita viesti-kenttään ”Risteily, osallistujien nimet, syntymäajat (pp.kk.vv) sekä kansalaisuudet”. HUOM! Laivayhtiö tarvitsee nämä tiedot! Passi tai henkilökortti mukaan (ajokortti ei käy)!

Osallistujan tiedot

Mukaani lähtee 1

Mukaani lähtee 2

Mukaani lähtee 3

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.