Ilmoittautuminen retkille ja tapahtumiin

Tervetuloa lasten (7-13 vuotiaiden) Halloween-aiheiseen kokkausiltaan ke 31.10.2018 Juhannuskylän koululle, Tammerkosken koulutalo (Rautatienkatu 3-5, luokka 16) klo 17.30 - 19.45.  Ota mukaan essu ja pakasterasioita/pusseja leivonnaisia varten. Paikkoja on rajoitettu määrä!

Lasten kokkausilta ke 31.10.18

Halloween-teemainen kokkausilta on täynnä. Voit ilmoittautua varapaikoille osoitteeseen pirkanmaan@kelikaiayhdistys.fi . Mahdollisesta paikasta ilmoitetaan sähköpostitse ennen kurssia.

To 25.10 klo 18 Infotilaisuus / LT Kalle Kurppa

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.

To 25.10 klo 18 Infotilaisuus Lounaskievarissa (Alasenkuja 1, 36220 Kangasala).  Luennoitsijana LT Kalle Kurppa. Kahvitarjoilu. Myynnissä gluteenittomia tuotteita. Bussilla numero 40 pääsee, kun jää pois Suoraman pysäkillä. Samassa rakennuksessa sijaitsee Löytötex. Kysymyksiä infoiltaan voi laittaa osoitteeseen elise.valisaari@gmail.com 11.10. mennessä. Ennakkoilmoittautuminen 11.10.18 mennessä netissä tai puhelimitse.

Pe 9.11. klo 19 Pete Poskiparta – Mielenmagiaa Kangasala-talossa

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.

Pe 9.11. klo 19 Pete Poskiparta – Mielenmagiaa Kangasala-talossa (Kuohunharjuntie 6, 36200 Kangasala). Taikurin ja mentalistin upouusi show. Hinta 25 €/hlö. HUOM! ILMOITTAUTUMISAIKAA ON JATKETTU: Ilmoittautuminen 9.10.18 mennessä netissä tai puhelimitse 03 223 5822 JA maksamalla yhdistyksen tilille FI80 5087 0410 0019 81. Kirjoita viesti-kenttään ”Pete Poskiparta” ja osallistujien nimet. Mukaan mahtuu 20 ensiksi ilmoittautunutta.

Tapahtuma: Yhdistyksen pikkujoulut

Ajankohta: La 1.12. klo 16 alkaen

Paikka:  Campus Ravita (Tampereen ammattikorkeakoulun ravintola, Kuntokatu 3, 33520 Tampere). Ilmaisia pysäköintipaikkoja on ravintolan takana.

Hinnat: Aikuinen jäsen 20 € ja ei-jäsen 30 €, 6–12-vuotiaat 5 €, alle 6-vuotiaat ilmaiseksi.

Gluteenittoman ja laktoosittoman jouluruoan lisäsi tarjolla jouluista ja lapsenmielistä ohjelmaa. Halukkaat voivat ottaa pienen paketin mukaan pukkivierailua silmällä pitäen.

Ilmoittautuminen netissä tai puhelimitse 15.11. mennessä. Maksu yhdistyksen tilille FI80 5087 0410 0019 81. Kirjoita viesti-kenttään ”Pikkujoulut2018” ja osallistujien nimet. Jos maksu ei ole tullut 15.11. mennessä yhdistyksen tilille, ilmoittautuminen raukeaa.

Ilmoittautuminen pikkujouluihin la 1.12.