Nokialla pikkujoulut!

1.11.2017

Virastotalolla 23.11.2017

Keliaakikkojen jäsentapaaminen pikkujouluisissa tunnelmissa Nokialla.

Tule mukaan jäsentapaamiseen Nokialle, Virastotalolle, pohjakerros,  Harjukatu 21, torstaina 23.11.2017  alkaen klo 17.00. Paikalla on Länsi-Suomen aluevastaava Eija Lindberg alkaen klo 17.30. aiheena mm. ravintolaruokailu ja merkinnät ruokalistoilla sekä mistä tunnistat gluteenittoman annoksen ravintolassa?  Ilmoittautuminen Tarja Aalto, puh. 050 345 0862, s-posti:  tarja.aalto@nokiankaupunki.fi). Aloitamme Ilonan Kotileipomon (Lempäälä) tuotemyynnillä ja kahvittelulla alkaen kello 17.00. Tarjolla kahvi, suolainen ja makea, hintaan 6,00 €. Varaa tasaraha. Tervetuloa !

Katso Gluteeniton Leipomo Ilonan sivuilta jos vaikka haluat valmiiksi jotain tilata itselleni. Sähköposti: ilona@ilonaleipomo.fi

Ehdottomia suosikkeja suolaisista ovat Herkkurievä, Hilma-sämpylä, Karpalo-pellavasämpylä sekä tuhti Tarmo-lihapiirakka.

Makeita vaihtoehtojakin löytyy kuten joulutortut, pipari, Suomi 100 leivos, Puolukka vaniliapulla, Käpyrulla ym.!